دل پیرو: از هواداران تشکر می کنم؛ صحبت های پراندلی باعث افتخار من است

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 در همین باره دل پیرو در گفتگو با Sky Sport گفت: "اتفاقاتی که طی این مدت کوتاه برای من افتاده است بدون شک باعث غرور و افتخار من خواهد بود. من مردمی را دیدم که از صمیم قلب عاشق من هستند، که البته این بار مسئولیت مرا دو چندان خواهد کرد. دیدن این همه هوادار مشتاق آن هم در جلسات تمرینی باشگاه واقعا بی نظیر بود. من باید از تمامی آنها به خاطر ثبت یک خاطره به یاد ماندنی برای من و باشگاه سیدنی تشکر کنم."

مهاجم سابق یوونتوس و تیم ملی ایتالیا درباره آینده نیز گفت: "قرارداد من ماه آپریل به اتمام می رسد و بعد از آن کسی نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد. فلامینگو؟ من نمی دانم که آنها هنوز هم به من علاقه مند هستند یا نه، ولی برزیل یک کشور زیبا برای ادامه فوتبال خواهد بود."

دل پیرو در پایان درباره اظهار نظر پراندلی در مورد حضور او در تیم ملی ایتالیا هم گفت: "طی یکسال آینده اتفاقات زیادی خواهد افتاد. به هر حال صحبت های سرمربی ایتالیا باعث افتخار من خواهد بود و من را برای تلاش بیشتر تهییج کرده است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 شهريور 1392برچسب:, ] [ 21:56 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 105
بازدید هفته : 173
بازدید ماه : 165
بازدید کل : 30536
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1